آزمون «ای پی تی» دانشگاه آزاد ۵ خرداد برگزار می شود
اخرین اخبار تازه های رشته کامپیوتر و منابع علمی ISI
آزمون «ای پی تی» دانشگاه آزاد ۵ خرداد برگزار می شود
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 23:49

آزمون «ای پی تی» دانشگاه آزاد ۵ خرداد برگزار می شود و ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی از روز گذشته ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

آزمون EPT در روز جمعه ۵ خرداد ماه۹۶ به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، آمل، کرمان، رشت، ساری ، کرمانشاه و ارومیه برگزار خواهد شد و زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۳ خرداد ماه است.

داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.

پس از برگزاری آزمون، کلید و سوالات از طریق سامانه یاد شده در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: آزمون «ای پی تی»,
اصلاحات دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 23:49

اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته مقطع دکتری تخصصی ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت فرصت دارند، انتخاب رشته کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته مقطع دکتری تخصصی ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی و ثبت نام دوره بدون آزمون این مقطع ، اصلاحات در سه رشته این مقطع اعلام شد.

بر این اساس، رشته علوم اقتصادی –اقتصاد اسلامی واحد ابرکوه به رشته علوم اقتصادی – اقتصاد پولی تغییر یافت.

رشته فلسفه علم و فناوری واحدهای علوم تحقیقات، تهران مرکزی و تهران جنوب به رشته فلسفه علم تغییر یافت.

همچنین رشته مهندسی برق – مخابرات میدان و موج به فهرست رشته های واحد تهران جنوب اضافه شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ,
مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد امشب پایان می یابد
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 23:48

مهلت انتخاب رشته برای آزمون دکتری تخصصی و ثبت نام بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی این دانشگاه امشب ۲۳ اردیبهشت ماه پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی و دوره های بدون آزمون دکتر دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ امشب، ۲۳ اردیبهشت ماه مهلت دارند تا انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی این دانشگاه باید برای تایید نهایی انتخاب رشته خود یا ثبت آن به نشانی الکترونیکی azmoon.org مراجعه کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با کد رشته امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: آزمون دکتری تخصصی,
دانشگاه علامه امریه سربازی می گیرد
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 23:46

امکان امریه فارغ التحصیلان دانشگاه علامه طباطبایی در مصلی امام خمینی (ره) تهران فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، جذب و پذیرش فارغ التحصیلان متخصص مورد نیاز برای انجام خدمت ضرورت به صورت امریه از میان فارع التحصیلان دانشگاه علامه طباطبایی برای گذراندن دوره سربازی در امور فرهنگی مصلای امام خمینی (ره) تهران هماهنگ شده است.

دانش آموختگان رشته های حسابداری، حقوق، مدیریت آموزشی، روابط عمومی و الهیات و معارف قرآنی که تمایل دارند خدمت سربازی خود را در این واحد فرهنگی طی کنند دو ماه قبل از اعزام برای سیر مراحل جذب و پذیرش به گزینش مدیریت امور اداری و منابع انسانی مصلی امام خمینی(ره) تهران مراجعه کنند.

اولویت جذب با فارغ التحصیلان نخبه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از بین رشته های تحصیلی مورد نیاز که تنها ساکن تهران هستند، است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانشگاه علامه ، دانشگاه علامه طباطبایی ، جذب و پذیرش فارغ التحصیلان متخصص,
مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد تمدید نمی شود
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 23:44

مهلت انتخاب رشته برای آزمون دکتری تخصصی سال ۹۶ و ثبت نام بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی این دانشگاه امشب ۲۳ اردیبهشت ماه پایان می یابد و این مهلت مجددا تمدید نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیانی که انتخاب رشته خود را در سامانه الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org تکمیل کرده اند تا پایان امروز می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

متقاضیان دوره دکتری تخصصی و دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ امشب، ۲۳ اردیبهشت ماه مهلت دارند تا انتخاب رشته خود را تکمیل کنند و این زمان مجددا تمدید نخواهد شد.

تاکنون بیش از ۷۰ هزار داوطلب در این دانشگاه انتخاب رشته کرده اند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: انتخاب رشته آزمون دکتری ، دانشگاه آزاد,
معاون آموزشی دانشگاه شریف منصوب شد
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 19:33

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در حکمی معاون آموزشی این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، محمود فتوحی در حکمی داود رشتچیان را برای ۲ سال به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مصوب کرد.

سیدقاسم میرعمادی معاون آموزشی این دانشگاه بود که در ۲۴ فروردین ماه سال جاری درگذشت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: ضعف دانشگاه‌ها ، آموزش کسب و کار ، دانشگاه شهید بهشتی ب,
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته دکتری/ افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 19:32

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز در آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) ۹۶ تا ساعت ۲۴ امشب ۱۶ اردیبهشت ماه فرصت دارند در این آزمون انتخاب رشته کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از میان شرکت کنندگان در آزمون دکتری تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که تا ۸ صبح امروز ۱۶ اردیبهشت ماه تعداد ۱۲۸ هزار و ۹۸۷ نفر معادل ۶۴.۷۲ درصد داوطلبان مجاز نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده اند که توصیه می شود سایر داوطلبان سریع تر نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) ۹۶ و پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که تاکنون انتخاب رشته نکرده اند این فرصت تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۶ تمدید شده است.

توکلی اظهار داشت: داوطلبانی که تاکنون ثبت نام کرده اند نیز می توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۶ با توجه به اطلاعیه و اصلاحیه های دفترچه راهنما که در تاریخ های ۹ و ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۶ نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته محل های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی تا زمان اعلام شده می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته و اصلاحات آن نسبت به انتخاب ۵۰ کدرشته محل از میان کدرشته های تحصیلی (در صورت موجود بودن) به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته علاقمند به انتخاب کدرشته های تحصیلی دانشگاه آزاد، باید برای انتخاب رشته به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بر اساس دفترچه های این دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دوره های روزانه و سایر دوره های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی پیش از این ۱۴ هزار و ۴۱۴ نفر اعلام شده بود که با توجه به اصلاحیه های منتشر شده، ظرفیت جدید به ۱۴ هزار و ۵۹۹ نفر افزایش یافته است. این ظرفیت بدون احتساب ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی است.

توکلی اظهار داشت: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم ( مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و...) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه های مجری در هفته اول خرداد ماه ۹۶ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: کنکور ارشد ، کنکور دکتری ، phd ، کنکور,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد